Boek en Blogs

Deze site bevat de introductie van mijn eerste boek “Waarom Geitenkaas”, over Millennials. Verder staan alle blogteksten op deze website. En vind je hier informatie over de Human Design consulten.

Waarom Geitenkaas

 

 

Een boek over ambitie, taboes, seks om de seks,

verliefd zijn, cocaïne, teveel creatieve energie

en zelfvertrouwen

 

“in één ruk uitgelezen!”

“mooie combinatie van seksualiteit en spiritualiteit”

“leest lekker door”

 

Nu ook verkrijgbaar als e-book

Tekst uit Waarom Geitenkaas

 

“Milo werd wakker. Weer verslapen? Mwah, het gaat, zonder douchen redt hij het net om vóór de baas op kantoor te zijn. Pak had hij al klaar gehangen, kam door zijn haar, scheren en klaar. Ontbijten doet hij al niet meer sinds hij begonnen is met zijn baan. Hij heeft een doel en daar wil hij niet te lang over doen, hooguit 10 jaar. Dan moet hij het hier hebben gemaakt en weg kunnen.
Het begon allemaal in het laatste jaar van het gymnasium, zijn grote plannen.”

“… En keuze hád hij na zijn studie. Cum laude afgestudeerd, aangepapt met wat hoogleraren die succesvol waren in hun business en de kansen stroomden binnen. Uiteindelijk had hij een lijstje voorwaarden bedacht waar hét bedrijf aan moest voldoen: …”

“… Met dit lijstje en zijn contacten was hij na één kort gesprekje binnen bij zijn eerste keuze. En daar werkte hij nu bijna tien maanden. Zijn manager was een oude knar, die daar ook niet vrijwillig was blijven hangen. …”

Softcover, 165 pagina’s

Over Waarom Geitenkaas

 

Waarom Geitenkaas, een boek geschreven over Millennials.

Milo is 24 en cum laude afgestudeerd aan de universiteit van Amsterdam. Zijn studentenleven bestond uit vrouwen en cocaïne. Net begonnen in het Amsterdamse bedrijfsleven zet hij dit door. Hij heeft één doel en dat is hogerop komen, in 10 jaar de top bereiken, zijn eigen bedrijf beginnen en dat voor veel geld verkopen. En dan… dat is voor later. 

Het is een snel boek, soms heel grof om het de lezer niet te comfortabel te maken. Geschreven gericht op vrouwen, maar snel genoeg om aantrekkelijk te zijn voor mannen.
Het is niet autobiografisch en ook de onderwerpen waar de hoofdpersoon zich tegen afzet, zijn slechts bedoeld om te prikkelen.

 

Lees het artikel op LinkedIn:

https://www.linkedin.com/pulse/en-uiteindelijk-gaat-het-over-liefde-marije-van-den-berg

 

Schrijfstijl

 

De personages zijn neergezet zonder uitgebreide uiterlijke beschrijving, maar aan de hand van gedachten, herinneringen en emoties. Verhalend geschreven en onderwerpen worden direct en zonder inleiding belicht, zodat ze raken en de spanning door het boek heen blijft bestaan.

 

Vrouwen, cocaïne en net begonnen in het Amsterdamse bedrijfsleven. Milo begint, heel erg zeker van zichzelf en zijn doel, aan zijn eerste baan, maar kent hij zijn échte verlangens wel? En kan hij zijn creativiteit hier kwijt?

Volgend boek

 

Deze gaat over emoties, positieve en negatieve, binnen familierelaties. Van gelijkwaardigheid tot liefde.
Wil je meer weten, stuur mij een bericht.

Recente Blogs

Erkend en gezien worden

Erkend en gezien worden

2 januari 2021 Erkend en gezien worden - Human Design ouder-kind relatie -   In tegenstelling tot onbegrepen en murw.De periode in je leven waarin jij jezelf leerde kennen. Pubertijd, jong adolescentie. De handvatten vanuit je Human Design geven uitleg aan waarin...

read more
Manifesting Generator- gas geven

Manifesting Generator- gas geven

21 december 2020 Hoe geef je gas?   Juist in deze tijd wil je je energie kunnen gebruiken, gas kunnen geven. In beweging blijven, kunnen blijven creëren, een nieuwe richting inslaan of jezelf leren zien!Energie gebruiken op de manier die bij jou past volgens je...

read more